Måndag

 
Det blev en otroligt skön och välbehövlig sovmorgon för min del idag. Efter jag vaknat till liv åkte jag iväg en sväng till skolan för att planera veckans sminkningar och hur jag ska hinna med allt. Som tur är löste det sig! Skönhetsdelen i kursen ska nämligen vara klar denna vecka. Sen är det bara specialeffekter kvar innan vi slutar!  
Jag åkte hem rätt så skapligt och lagade lite mat tillsammans med julmusik på radion, alltså HUR mysigt är det inte att det snart äntligen är dags? Älskart!! /julfreaket. Sedan har jag klunkat kaffe och pluggat under eftermiddagen. En relativt lugn måndag med andra ord. Nu ska jag koka lite te och krypa ner i soffan framför Modern Family. Hoppas ni haft en fin dag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0