Tips - Peter Thomas Roth

 
Ni har säkert hört talas om/sett dessa ansiktsmasker tidigare, men även jag måste bara tipsa om dom!
 
 
Dessa tre är mina favoriter och jag älskar att två av dom är i gel form. Detta är tre stycken rengörande, uppfräschande och fuktgivande ansiktsmasker (var och en har förstås sina egna egenskaper). Men lite kort och gott om dom, så är de alla väldigt lätta på huden, då jag som är rätt så känslig i just ansiktet inte tycker om "vanligare" masker som stelnar, eller dessa svarta ansiktsmasker där halva facet följer med osv. Utan dessa ger bland annat huden den där härliga uppfriskande lystern efter användning och man känner verkligen skillnaden i ansiktet direkt efteråt! Så ett litet tips i det gråa torra novembervädret om ni behöver en fukt/lysterboost. Bra att önska sig i julklapp om inte annat! Finns att beställa lite här och var på nätet, dock har eleven.se just nu 20% på sin cucumber mask (kap)!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0