Allt runt omkring

Ifrån helgens frukost i nya lägenheten. När det är ordning och reda ska ni få se mer! 
 
Hoppas allt är bra med er!
Jag är så fantastiskt dålig på att uppdatera här som ni kanske märker. Jag och Rasmus har precis blivit klara med flytten och håller på för fullt med att inreda lägenheten och leta möbler! Så himla underbart och vi trivs hur bra som helst! Nu är det som sagt bara det bästa kvar, inredning och möbler. Tillsammans med detta och skolan har jag lika med noll procent energi till att uppdatera här, men nu ska jag bättra mig.
 
Just nu blir det mycket pendlande fram och tillbaka mellan Stockholm och Örebro. Helst av allt hade jag bara velat vara färdig med min utbilning nu. Stressen över att få ihop allt i skolan, praktiker och jobb, samtidigt som man börjat ett litet nytt (framför allt roligt!) kapitel hemma i Örebro med ny lägenhet är rätt så påtaglig. Energin existerar liksom inte när man kommer hem på kvällarna. Som tur är bor jag där jag bor, och mina fina syskonbarn ger en så otroligt mycket! Nu är det bara hälften av utbildningen kvar, så ska kämpa på sista biten så man kan få återgå till arbetslivet igen! 
 
Nu har jag varit hemma i helgen för att samla energi bland nära och kära. Rasmus föräldrar och bror kom för att hälsa på samt min familj i lördags. På dagen kikade vi på Rasmus innebandy match, sedan blev det en sväng till Ikea för att inhandla ett nytt vitrinskåp och ett sminkbord (kommer bli så bra!!!!!) som vi sedan under lördagskvällen och mitt i trerätters matlagningen monterade ihop. Det blev en fantastiskt kväll och bästa helgen på länge, oj vad fina människor jag har i mitt liv!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0