En söndag i sitt esse

 
Igår började jag dagen med att åka iväg och klippa & färga hår. Sedan iväg till idrottshuset för att kolla på Rasmus match, och efter det var de hem igen och förbereda sig inför kvällen då vi skulle iväg och fira Rasmus lagkamrat som fyllt 25år! Vi förfestade ett gäng hemma hos Mimmi och Aron (som bor dörr i dörr med oss, långt till förfesten liksom..) för att sedan röra oss vidare mot Satin där det bjöds på bubbel och 2-rätters! Så himla trevlig och lyckad kväll!! Efter lite för många drinkar bestämde vi oss för att trava hemmåt rätt så skapligt för att jag och Mimmi skulle kunna byta skor, och sedan fortsätta mot Max och avsluta kvällen med lite käk! 
 
Idag var vi inte så kaxiga när vi vaknade, men Rasmus lyckades få med mig till affären där det enda jag suktade efter just då var frukt (eller ja vätskan antagligen..)! Sedan gick vi hem, slängde ihop lite äggröra, laddade upp med en godiskål och la oss i soffan framför film & Modern Family. Jobbigt att lämna dessa mysiga stunder för att åka tillbaka till Stockholm och en ny skolvecka, men nu är det inte långt kvar! Hoppas ni haft en bra helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0